WEEKEND

Måndag igen efter en extremt lugn helg. I fredags kom Julia upp till Sthlm och vi hängde med tjejerna hemma hos mig. Pimpla lite vin, käka indiskt och kolla tv. Lite lagom sådär. 


Lördagen var till och med lugnare än fredagen tro det eller ej. Julle och jag sov ut, gjorde oss iordning åkte ner och käka en lunch på stan och knalla runt lite i butiker innan vi tog tåget hem till Eskilstuna. Jag stega hem till mormor där familjen väntade, vi käka mormors helt magiska revbensspjäll!! Jag förstår inte hur hon gör?! Utsökt. 

Sov kvar hos mormor och bara myste och umgicks hela kvällen. Jag kommer aldrig bli för gammal för att sova hos mormor. Hon är den absolut bästa människan som finns. 

I söndags körde mor & far upp mig till Sthlm igen, vi käka en lunch i Sjöstan och blev blåsta på en lägenhetsvisning. Det går inte alltid som man vill så att säga. Åkte hem och kröp ner i sängen, kolla ikapp alla avsnitt på Jordskott, FaceTimea med Jessica och kolla nya Beck. 

Totalsummering. Kan nog vara bra med en uppladdningshelg innan påsken, har fullt upp i helgen!

Ciao.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0