VART SKA JAG NU?

I år har jag en massa härliga resor inplanerade. De första 3 är redan bokade och klara, medan den sista fortfarande är under planering.

Reseåret startar om en dryg månad med en weekend på hemlig ort tillsammans med mina tjejer. Jag & Jessan arrangerar en hemlig resa där tjejerna inte vet vart dom ska. En resa vi valt att kalla "Secret Escape", tjejerna har betalat och fått datum men sen vet dom inget mer. Varje vecka släpper vi en ledtråd med grejer som dom behöver ha med sig i packningen, spännande, spännande. Hittills lutar väl gissningarna på en hajk i klackar, mycket intressant. Vart vi hamnar återstår att se.  

Reseåret fortsätter efter denna helg med en träningsresa till Kreta med familjen i början på sommarn. Sen en sensommar resa till Marbella med tjejerna i augusti, 10 dagar av sangria, yatzy, sol och tapas. Tack för det.

Sen lutar det år att jag rundar av året med en Thailandsresa tillsammans med Jessan och Lollo. Lollo har kommit på den fenomenala idéen att flytta till Thailand och plugga på distans så självklart passar man då på att åka dit och hälsa på. 

Kan man bli mer pepp? 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0