BADOO

I helgen när tjejerna var här, tog jag steg 1 in i dejtingvärlden. Trodde jag. Känns som att jag legat och skrattat tills jag gråtit mer än att få upp intresset för någon. Så boys jag tänkte att jag skulle ge ett par exempel på bilder ni bör undvika. Eller aldrig ta överhuvudtaget. Och om korten redan finns av någon anledning, lägg inte ut dom! 

Nr1. Killar i rustning är hett i film, aldrig någonsin annars.

Nr2. Solnedgång i all ära men kom igen...


Nr3. Lägg inte ut bilderna du tog direkt efter varandra. 


Nr4. Badkarsbilder.. 

Nr5. Blir du inte bra på bild, använd dig inte av närbilder.


Så grabbar, där har ni mina 5 bästa tips. Självklart utesluter jag alltid:
- selfies på tunnelbanan
- spännisbilder
- vimmelbilder från helgen
- vapen
- tribaltatueringar i ansiktet
- jobbarkompisar 

Badoo är det roligaste tidsfördrivet jag har på jobbet, men jag är ytterst tveksam till det som en "hitta kärleken"-sida. Haha!  

Kommentarer
Postat av: Piffen

Hahaha DÖR!😂 Jag var inne på någon liknande sida förut och blir på riktigt mörkrädd om det är det där utbudet man har😬

2014-02-11 @ 21:52:05
Postat av: Adina

Hahahaahhahah underbart 😂

2014-02-12 @ 20:27:45
URL: http://adinahammarsten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0