THE MASK

I lördags när jag var hos A2 så testade vi mina nya ansiktsmasker som jag har beställt hem. Det är den där masken "acne killer" som cirkulerar överallt på nätet som alla påstår är så bra. Värt att prova tänkte jag och klicka hem den förra veckan. Mitt utlåtande blir detta: den funkar absolut och jag tror definitivt att den gör det den ska! Men jag grät som ett barn när den skulle av, AJ FA-AN!!! Helt otroligt va ont det gjorde att få bort den. Även mor min testa den sen när jag kom hem och tro det eller ej men även hon grät som ett litet barn när den skulle av!! Hahahaha


Kommentarer
Postat av: Adina

Snyggt!!

2013-03-11 @ 11:00:53
URL: http://adinahammarsten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0