TANDIS

Underbara måndag.... Tänk vad jag inte längtat efter dig. Har haft en supermysig helg. I fredags var vi ute och slira runt och allt resultera i skrattfest på donken vid 4 snåret. I lördags låg B och jag i sängen hela dagen och kolla film, framåt kvällen åkte vi till palmyra för en välförtjänt kebab. Vi stanna en sväng hos Oliver och Fia på söder men vid 9 tiden åkte vi hem och jag lovar att B somna innan 12!

Igår hade B och jag en riktig röjar söndag! Vi drog oss fram till lunch och sen tog vi tag i årets vårstädning. När allt var klart och skinande rent åkte vi hem till Bs pappa för middag och tvätt. Vi blev kvar hela kvällen så när vi väl kom hem var det himmelskt att krypa ned i en nybäddad säng. Underbart.

Idag slutar jag tidigt, får traska hem redan vid 4. Varför undrar ni då? Jo jag ska tandläkaren! Har med mig tandborste och tandkräm till jobbet så jag kan gnugga av gaddarna innan jag drar från jobbet. Hehehehe måste imponera med mina majestätiska gaddar för min nya tandläkare Lotta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0