HELGEN

Har haft lugna dagar i helgen, minus i fredags. I fredags var vi på 3pub på jobbet och sen drog vi iväg på en aw. Ett flertal pinacolada senare stappla vi in på Marie leavau där vi drack mango django resten av kvällen.

I lördags mötte jag upp Linnis på söder. Vi tog en lång fika och fynda lite på second hand! Vi drog vidare till Kista galleria och tappa tiden helt. Kom inte hem fören vid 9 tiden igår kväll.

Idag åkte jag och B ner på stan, han drog vidare ganska direkt och jag drev runt själv ett par timmar. Inte något mig emot. Kan tycka att det är rätt okej att ha min egna tid. Hittade ett nytt favorit sushi ställe och fick med mig lite fint hem så jag är nöjd. När allt stängde hoppa jag på tuben och åkte hem till Johanna. Tacos stod på menyn och så passa jag på att snygga till utväxten. Har köpt en asball färg som jag ska lägga i senare i veckan, men tills vidare får jag nöja mig med att min ljusa kant försvann.

Nu ska jag hem och slänga mig i sängen, kolla på nån film och försöka sova. Imorgon är första dagen på nya tjänsten och jag är redan stressad över vad jag ska ha på mig.... Girly girly!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0