VIRRPANNA

När jag var liten trodde jag att man var riktigt vuxen när man var typ 20, att man skulle ha barn, Volvo och villa typ. Om några dagar fyller jag 22, jag har fast jobb, egen lägenhet, är sambo, har fruktansvärt bra människor i min omgivning men jag känner mig ändå inte helt vuxen! Haha, när gör man det? Självklart känner jag mig mer mogen och tillfredsställd med mig själv än vad jag gjorde när jag var typ 15 men just den känslan jag trodde man skulle ha finns inte där.

Jag ringer fortfarande mamma och gnäller när jag är arg, jag vill att hon ska ta hand om mig när jag är sjuk, jag ringer mormor varje dag, jag försöker sova över hos mormor och morfar så ofta jag kan... Jag tror inte att man kan räkna mig som vuxen än, eller jag kanske inte riktigt vill bli "vuxen" än. Vilken jävla röra det blev. Jag är vuxen punkt, men väldigt långt ifrån Volvo, villa och kids vuxen.

Vilket sunkigt inlägg det här blev. Har lite tråkigt på jobbet då blir det så..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0