TRÄNINGS TRAMS

Sitter med min standard morgonkaffe på min plats, småbabblar i telefon, lyssnar på musik och njuter av att det är sol ute. Känner mig glad idag. Nu kom precis min finaste frau förbi, va glad man kan bli av en människa och ett hej! Försöker snacka med henne på mina träningsplaner i februari..
 
På jobbet ska det nämligen tränas i fitnessfighten, jag dock har nog inte helt den motivationen till att kickstarta med kostschema och hela skiten. Så istället tänkte jag rocka någon egen variant, utan vägning av mat och sånt trams. Jag tänker käka det jag vill, men hålla mig borta från onyttigheter, alkohol och sötsaker. Och sedan träna varje dag under hela februari. Vad tror ni? Klarar jag det? 

Kommentarer
Postat av: Ems

MEN JAAAAAAAAAA! Klart du gör!

Svar: håller tummarna för't!
Amanda Forsell

2013-01-22 @ 21:03:02
URL: http://saylessandmeanmore.tumblr.comsa
Postat av: Adina

Du är grym i så fall!!
Eller det är du ju ändå.. Men du fattar ;)

2013-01-25 @ 09:22:56
URL: http://Adinahammarsten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0