LINNIS

Ikväll ska jag hem till min finaste Linnis i Kista. Hon har laddat upp med middag och vin tills att jag kommer dit efter jobbet, kan ju fanimig inte bli bättre! Linnis och jag har alltid en tendens att babbla om ALLT oavbrutet i timmar. Hon är en av mina äldsta vänner och hur länge vi än är ifrån varandra så hittar vi alltid tillbaka lika snabbt. Det känns aldrig konstigt med den damen, underbar känsla. Vad planerna för kvällen egentligen är efter middagen är lite oklara, men med en dunk vin blir kvällen aldrig tråkig. Har hört att hon och Johan har en massa instrument hemma, kanske blir att starta ett band ikväll? hehehehe. Skrål och skrammel kanske kan vara ett bra bandnamn? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0