"Blev pimp numero uno när jag la handen på rumpan"

Sitter på tåget, E-town väntar. Blir dock mycket lugnt för min del. Familjen och mina gamla ska prioriteras. Blir perfekt efter en jobbig jobbvecka med konstant kö.

Ikväll mötte jag upp Johanna, Kim och Linnis för en bit mat på Ramblas i Hornstull. Ett hett tips till alla som vill käka grym mat i södra delarna av huvudstaden! Efter en toppen middag med massa tapas så drog jag och Linnis vidare in till medis för ett flertal öl och glas med vin, kan även ha slunkit ner en och annan fireball.. Vi mötte upp B och Jesper för ännu mera alkohol och sedan avslutades kvällen på donken för min och grabbarnas del. B och jag satte nyckeln i låset strax efter 4 och klockan ringde vid 10 imorse... Urk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0