ÄLSKLING JAG ÄR HEMMA NU

Sitter på tåget tillbaka mot Stockholm, har haft bra dagar med familjen! Vi har ju väldigt kul ihop när vi hittar på grejer, wow. Min kära morbror med fru blandade friskt i lördags och några för många öl och gin och tonics slank ner. Vi gick inte hem förrän vid 4 i lördags natt, jag stapplade runt i armkrok med pappa, mammsen skratta så hon grät när jag lite luddigt försökte förklara att vi ibland får in texttelefoni samtal på jobbet och att vi då måste avsluta varje mening med "kom". Jag förstår iofs varför hon narrade mig då jag dagen efter fick höra att jag använde exemplet "åhh Lars-Göran slicka mig i örat, kom." Fråga mig inte varför, men kul hade vi i alla fall! Igår mådde jag som förtjänat och jag spenderade dagen med mormor och morfar. Världsbäst!

Nu väntar en låååång jobbvecka. Jag jobbar 11-20 den här veckan + helg... Vore så skönt med normala arbetstider!! Men tills dess så får Snook förgylla min morgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0