WTF DID I DO?

Sitter på tåget påväg hem från en snabbvisit i Eskilstuna. Hade tänkt att åka hem imorgon, men fick ett såntdär härligt samtal från B där han bad riktigt snällt att jag skulle komma hem så kunde inte säga nej..

Har iaf haft en toppen helg. I fredags var Linnis hemma hos mig och B, vi drack vin och babbla hela kvällen och det sluta med en övernattning för Linnis del. Trevligt. Igår på dagen så kom min fina familj hem till oss och käka lunch, sen åkte jag med dom hem till Tuna. Var hem och vände och tog sen bilen ut till Jossan där det vankades middag med tjejerna. Sjukt mysigt att träffas och bara få ha dom nära. Kvällen slutade med att jag Sandra och Johanna hamnade på Håpes, blev glada i hatten, åt kebab och tvärdäcka hemma hos Johanna. Idag har varit en lugn dag, en mycket lugn dag. Träffa Piffen en snabbis, åkte hem till Gaba och sov lite i soffan, sen hem till mammsen på söndagsmiddag.

Full fart hela helgen, men ändå lugn på nått sätt. Precis som jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0