WEEKEND

Har haft en superlugn helg. Myste hos Malin med Carro och Ems i lördags, i söndags träna jag och Ems sen hängde jag med mamma och pappa. Var trött i kroppen så gjorde inte mycket för världen den dagen. Åkte ut och sov hos mormor och morfar och spenderade hela dagen idag där. Morfar väckte mig med kaffe på sängen vid 8 imorse, sen har mormor och jag bläddrat igenom hundratals fotografier hela dagen! Fan va kul det är med kort. Det är ju så mycket roligare med verkliga kort, måste bli bättre på att framkalla alla bilderna jag tar. Nu har jag iaf precis kommit hem till Sthlm efter en hemresa ihop med ida. Nu vankas det mys i soffan med B, perfekt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0