OFFENTLIGA OMKLÄDNINGSRUM

Idag på gymmet hände det som jag hatar. Folk som pratar med mig i omklädningsrummet. När jag är själv på gymmet och framför allt i omklädningsrummet vill jag inte att nakna främlingar tar kontakt. Damen imorse frågade mig vad jag hade tränat samtidigt som hon fäste fast en ny binda i sina newbody trosor.... va fan!!? Inte vill väl jag se sånt och jag bryr mig inte ett skvatt om vilken spinningledare som är bäst. På riktigt, tycker någon om det där beteendet? Eller är det bara jag som är knepig?


Kommentarer
Postat av: Helena

Va känslig du är....:)), en del förstår inte intrigitet.
Kram

2013-02-13 @ 07:53:51
Postat av: A2

HAHA jag förstår precis

2013-02-13 @ 22:20:59
URL: http://awibring.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0