DAGENS

Jag måste bara få säga att pensionärer är förbaskat underbara! Idag när jag vid halv 8 snåret stod och kriga på crosstrainern på gymmet så hade jag en dam i 60-65 snåret bredvid mig på en av dom andra maskinerna. Vi båda lägger märke till att en äldre man i 70års åldern går förbi oss ett flertal gånger. Efter en stund kliver han fram till damen bredvid mig och droppar "-Jag måste bara få säga att du har en förtjusande bakdel!" Damen blev rödare än en tomat i ansiktet och tacka lite fint med en nervös nick. Jag tappa hakan, blev impad och fnissig på samma gång. Vilken jävla snubbe. Första tanken som slog mig var att trampa på hårdare för om han väljen en 65årings bakdel före min så är det dags för förändring.... Eller så kanske han såg sin chans till en ny romans? 
 
Hur som, sjukt kul och otippat! Världens modigaste gubbe som gjorde min dag genom att ge någon annan en komplimang. Underbart. 

Kommentarer
Postat av: Adina

Hahaha!
Duktig du är som kör på med träningen :D

Svar: tack skruttis<3
Amanda Forsell

2013-02-11 @ 11:30:14
URL: http://Adinahammarsten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0