21 FEB

Förlåt för frånvaron, har spenderat dom två senaste dagarna i sängen.. Åkte på magsjuka i förrgår och sov typ hela dagen. Även B åkte hem från jobbet och vi båda låg som två utslagna mähän hemma i lägenheten. Igår kände jag mig bättre men huvudvärk och en öm kropp var ett faktum. Sov och kolla på film hela dagen. Same same för B som mådde lika krassligt igår. Idag är jag på benen igen, bara huvudet som är lite tungt men så kan det va!

Vill till jobbet nu och spendera mina sista dagar i teamet för nästa fredag börjar jag på mitt nya jobb!! Japp och japp lite nytt och fräscht såhär till våren. Eller egentligen är det bara en ny tjänst, fortfarande på 3 men det är nytt och spännande iaf!


Kommentarer
Postat av: fru

snyggjävel!!!!

2013-02-21 @ 14:52:24
Postat av: Adina

Vart då???:)

Svar: på 3företag på ekonomiavdelningen. :):)
Amanda Forsell

2013-02-22 @ 23:09:45
URL: http://Adinahammarsten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0