INGENTING ÄR GIVET

Just nu räknar jag ned tiden till begravningen och så fort det blir lite för mycket spricker det. Min kusin ska sjunga på bregravningen och alla låtar som ska spelas är klara, kan inte sluta lyssna på dom. Känns som att jag försöker bygga upp en mur och att jag försöker bli stark, men det går inte. Var hos mormor i lördags och vi satt och pratade om sista kvällen när vi satt och pratade med morfar.. Kan inte sluta gråta. Jävla skit alltihop. 

Att spendera mina lediga stunder med mina vänner underlättar. Idag fick jag träffa Ems, frau & Carro så det kunde inte varit bättre. Det var precis vad jag behövde..

Kommentarer
Postat av: Svärmor

Kram 😘

2013-12-17 @ 15:43:58
Postat av: fru

snart är vi tillsammans igen <3

2013-12-17 @ 21:57:52
URL: http://lovisaalantz.blogg.se
Postat av: Anonym

Åå.. :( ibland är minnen det finaste man har. Tänker på er! <3

2013-12-20 @ 17:29:47
Postat av: sanne

/sanne

2013-12-20 @ 17:30:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0