LITE KORT OCH GOTT

Summering. Min älskade lillskrutt Adam fyllde tonåring i lördags. Allt går så fort. Den lilla skiten som stod vid barngrinden ner till nedervåningen och ropa efter mig och tjejerna, har gått och blivit med ett par 44or till fötter och är en bra bit längre än både mig och mamma. Han blev i alla fall ordentligt uppvaktad av hela familjen. Mysig snabbvisit i Eskilstuna fredag kväll till lördag eftermiddag!

Vi 4 snåret i lördags tog jag och B tåget hem till Stockholm igen. Blev utgång och dans till benen knappt orkade hålla upp oss!

Och i söndags vankades det middag hos svärmor på Dalarö. Blev en supermysig dag och vi landade inte hemma förrän vid halv 11 snåret på kvällen.

De andra dagarna fram tills nu har bara bestått av jobb och deg hemma i blackan. Ikväll ska vi iofs på bio. Kul att ha något skoj skoj mitt i veckan! Om inte det roligaste av allt..... LÖNEN imorgon! Underbaaaaaaart. Alltihop ska in på shoppingkontot, ska dra kortet hejvilt på all go shopping i LA! Peeeeppppaad tjeeej!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0