HOUSEWIFE

Kan summera dagen som halvseg på jobbet och effektiv på kvällskvisten. Direkt efter jobbet tog jag tuben till mina gamla hoods vid fridhemsplan, handla och hoppa på bussen hem till hornstull. (snabb som blixten) Kom hem till en förkyld sambo som låg nedbäddad i soffan. Tog min plats vid spisen på dirren och under ett längre samtal med mormor fixa jag ihop en grönsakssoppa till kvällsmat. Till middagen satt vi självklart bänkade framför tvn då min vän Henrik var med i kvällens avsnitt av "Kontaktannonsen" underhållande! Mätt och något piggare ställde jag mig åter igen i köket och koka ihop massa matlådor till typ resten av månaden, planerar en minimal budget efter nästa veckas tur till London, hehee. Frau anslöt efter sitt kvällspass på jobbet och plinga på dörren lagom tills att jag var klar i köket. Även hon fick mat i magen och vi bänka oss än en gång i soffan. Blev en mysig fixkväll helt enkelt. Ibland behövs även det! Nu ska jag krypa ner bredvid jess och kolla klart på SATC sen nanna! Hejs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0