SPARA

Min kära mor kallar mig för en slösa, men jag ur mitt egna perspektiv ser mig som en unnare och investerare. hehe. Jag behöver en ny vinterjacka och har gått och dragit i två olika. En svart vanlig dunjacka eller en rock med skinnärmar och ullbas. Idag hittade jag rocken på ebay för endast 299kr och jag är sååååå där. Den blev min på mindre än 3min, bättre köp på vinterjacka har jag nog aldrig gjort. Tänk er själva, en vinterjacka under 500 lappen är inte ofta man hittar. Gilla tumme åt mig själv.
 

Kommentarer
Postat av: Natasja

fan vilken äckelsnygg jacka. Jag och emma är jätteavundsjuka här borta. Säker på att du vill ha oss på besök i vinter? (he he he )

Svar: hehehe jag vet! jag vill inget annat raring ;) vi klämmer ihop oss i den. KOM HEM!
Amanda Forsell

2012-11-20 @ 03:22:44
URL: http://natasjainla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0