AM.BLOGG.SE

Har under dagen suttit och skrollat igenom mitt bloggarkiv. Vad glad jag är att jag faktiskt ändå varit hyggligt duktig på att uppdatera här i bloggen. Jag blir varm i hjärtat av att sitta och läsa om LA och allt kul vi har gjort det senaste året. Får en "fy fan va ball jag är"-känsla i kroppen av hela grejen. Jag längtar något så fruktansvärt efter mina tjejer hemma i LA, snart är dom tillbaka i Sverige för lite julledighet och sen i maj är det bestämt att jag åker dit. 2-3 veckors härj i världens bästa stad! jag längtar.

Men innan dess kommer det hända en hel massa skoj. Nästa stora grej är närmare än vad ni tror, men jag suger lite på den karamellen.. Men snart får även ni veta vad som händer och sker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0