TJUREN OCH RÄKAN

Kvällen igår var urkul! Vi startade inne på walk of fame och käka på en jättemysig italiensk restaurang, ny favvo. Stället hade till och med Birra Moretti så ingen var ju nöjdare än jag. Vidare från fina stället till tjejerna och en ordentlig förpärla med mustascher, goa drinkar och öl. Vi hamnade tillslut på Saddle Ranch och satan va skoj det var!! Tjuren belägrades, komplimangerna flödade över våra mustascher och folk bjöd på öl i utbyte mot att få sin egen mustasch. Blev en kanon avslutning på Elias helg i LA, hem i taxin sjöng vi för fulla muggar och taxichaffisen avskydde oss. Kvällen kan summeras som tipp topp!

Idag däremot har varit en dag fylld med irritationsmoment. Vaknade av något som liknade värmeslag, loftet blir likt en kuvös när det är varmt ute.. plus att vår fina motorcykelbutik tvärsöver gatan idag hade klubbdag, vilket innebär ashög musik från kl 8.00-12.00. Det är verkligen brutalt irriterande när man försöker sova.. Fick pallra mig upp vid 9 sur som ett bi, bakis som en räka och ont i kroppen med blåslagna lår efter gårdagens tjurridning.. Intog min position i soffan och har inte rört mig härifrån än. Elias har lämnat oss och jag har hunnit med att skypa med en hel hög favvisar. Resten av eftermiddagen ska spenderas vid poolen, har planerat att storma poolområdet och göra bomben så jag skvätter ner alla satans skrikande ungar. tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0