SICK SICK SICK

Kass uppdatering idag, har legat däckad i soffan.. Jag känner mig som en klimakterie-tant, min kropps temp pendlar mellan iskall och stekhet. Feber? högst oklart, men antagligen. Mitt huvud är även för litet för innehållet, känns typ som att ögonen ska ploppa ut samtidigt som jag ser min egen puls. Vi kan alltså konstatera att jag är sjuk, mår lite sådär och helst inte rör på mig.

Kvällens planer för mig blir soffhäng och film, de andra brudarna + rickard åker in och kollar på när dennis, erik och jared har spelning på Hardrock! Precis vad jag med ville göra meeeen icke. Har fått strikta direktiv från svea att jag skall ta det piano ikväll. Bara att lyda. Kvällens största problem blir mat, man orkar ju inte laga mat när man mår såhär.. Jag vet att jag bor i ett land med hemkörning men finner inget sug efter den typen av mat. Vi får se vad som händer, har en halv vattenmelon i kylen det klarar jag mig långt på. Jag vill att mamma ska va här och pyssla om mig, samt att mormor ska ringa och tycka synd om mig. Det är inget kul att vara vuxen och vara sjuk helt själv. Någon borde komma och ta hand om mig..

Kommentarer
Postat av: Mari

Det är livet som vuxen gumman!

2012-05-21 @ 19:15:28
Postat av: A1

det suger.. haha, när man är sjuk vill man bli omhändertagen som om man var liten igen! :)

2012-05-21 @ 20:19:10
URL: http://amforsell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0