ROTSYSTEM OCH STOCKHOLM BOOGIE

Dagen inleddes med en skön försovning, en missad buss men endast 5 min sen till lektionen, bra gjort av min och frugan må jag säga. Resten av dagen har bara dragit sig fram i snigelfart, vi ritade av rotsystemet på ett träd.. Var precis som det låter, inte speciellt underhållande. Dock fick vi med oss en smarrig läxa, 2 självporträtt skall ritas tills nästa vecka! Lite mer skoj än rotsystem och koner.

Nu är vi i alla fall hemma, sitter mätta och belåtna i soffan och väntar på att Elias skall komma. Det är dock några timmar kvar, så innan det hinner vi se Stockholm Boogie och käka lite snask. Stockholm Boogie är en av min och Lovis favvo filmer, man längtar lite extra efter svensk sommar och stockholms gator efter att man har sett den. Jag längtar lite extra så ge mig sommar nu.

Kommentarer
Postat av: lovisa

myspys <3

2012-05-04 @ 04:47:07
URL: http://lovisaalantz.blogg.se/
Postat av: snaxx

Såg den härom dagen.. i sommar blir det sthlm!

2012-05-04 @ 05:31:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0