Q/A

Blev utmanad av Lovis att svara på ett par frågor
Mina frågor som ni ska svara på:

1. Vilket är snyggaste klädesplagget i vår/sommar enligt dig?
- oj.. knepigt, men ett par schysta shorts och en tisha med tryck är aldrig fel. Är svagare för skor och jag kommer definitivt skutta runt i mina Jeff hela sommaren både de platta och höga.

2. Vilket är ditt bästa sommarupplevelsetips i Sverige?
- Stockholmsskärgård. Åk dit, mys och njut.

3. Vilken är din favoritstad i Sverige och varför?
- Stockholm i alla lägen. Jag är kär i staden och kan på nått sätt inte få nog av vår underbara huvudstad!

4. Till vilket land går din drömresa?
- Matvrak som jag är så är en matresa till Italien typ drömmen. Men just nu har jag börjat smygplanera en resa till Sydamerika så just nu är den prio 1.

5. Lägg här en favoritbild på en outfit på dig eller någon annan
- På den här frågan får Fanny Lyckman Imfancy stå som favorit. Älskar allt med denna dam, lite tuffare men ack så snyggt. Om jag inte levde detta fattiga studentliv skulle jag införskaffa mig allt hon äger och har....
6. Vilken är din favoritparfym?
- Magnetism från Escada är min signaturdoft, men just nu hyser jag en förälskelse till "Warm cotton" i Clean serien omnomnomn.

7. Om du bara fick välja en sminkprodukt, vad skulle du välja?
- Concealer alla dagar i veckan, har en tendens att se ut som att jag gnuggat mig tusen timmar i ögonen utan den.. och det är ju mindre smickrande.

8. Välj 3 saker du inte kan leva utan på en dag?!
- Min Iphone, musik och mat.

9. Vilka är dina 3 favoritaffärer?
- H&M, Zara och alla ruuliga Second hand butiker.

10. Vilken är din favoritdrink?
-Apple Mojito

11. Om du ska bjuda vänner på middag, vad bjuder du på?
- Oj knivig.. Men blir nog någon riktig smarrig Italiensk tapas till förrätt, grillat kött med färskpotatissallad till huvudrätt och mamma brandells cheesecake till efterrätt!

Jag utmanar Adina, A2 , Jen Felicia, Johanna. Puss på er.

Kommentarer
Postat av: adina

ska fixa.. :)

2012-05-25 @ 07:35:50
URL: http://adinahammarsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0