ONSDAG

Sitter och tuggar i mig lite frulle på vardagsrumsgolvet. Några vattenmelon skivor, grekisk youghurt med nötter och oboy! Hade mormor sett det här hade hon blivit stolt!

Idag vankas det skola och hör och häpna mitt första och enda prov på hela terminen skall skrivas idag!! Dock hajjar jag inte riktigt grejen med att ha en skriftligt prov på ett dataprogram. Vore det inte bättre att låta oss göra något typ av test i programmet som innehöll allt vi gått igenom? Tydligen inte.

Idag kommer även två av mina favvisar hit och övernattar sina sista dagar i USA, Marcus och Philip. Så ikväll när jag kommer hem blir det mys :)

Nu måste jag löpa till skolan, hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0