OLDIE

Grabbarnas besök blev en snabbvisit. Vi käkade och youtubade innan herrarna bestämde sig för att dra vidare då vi avböjde öldrickandet. Massagen sa sitt, allihopa är helt slut och dunder trötta. Imorgon väntar en heldag i skolan, håller tummar och tår för att min lärare på första lektionen är där imorgon så jag slipper fördriva 4 timmar på skolgården. 

Nu ska jag ringa och väcka mormor, vill småbabbla med henne innan det är läggdags! Min söta lilla rara favorit. Tror jag ska börja skriva matlista på allt jag vill att hon ska laga till mig när jag kommer hem!! Stackarn kommer ha att göra hela sommaren då listan förmodligen räcker ner till fötterna på mig.. åhh min mormor lagar världens godaste mat. Någon som vågar säga emot?!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0