MARCUS OCH PHILIP

Mina fina grabbar är här, glad i hjärtat! Vi bjöd precis upp till brakmiddag, ikväll serverades fläskpannkaka. omnomnomn. Det gick hem hos herrarna, som jag tror var ganska hungriga efter att ha promenerat hem hit till marinan från 3th street!! haha.

Nu sitter i alla fall alla bänkade i soffan. Jag har precis knåpat ihop min tumbnail till morgondagens drawing lektion och nu skall håret färgas. Ser helt knäpp ut i håret just nu så måste göra nått åt det.

Föresten så hade jag mitt första och enda prov idag.. Gick okej! Nu är det gjort iaf, blev till och med nästan helt klar med mitt final project också så har en riktigt bra känsla i kroppen. Imorgon är det 1 vecka kvar i skolan....... jag kan inte förstå att den här terminen gått så fort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0