LURE

Hajjar inte hur jag kan vakna 07.15 när jag har sovmorgon.. Senaste tiden har jag det varit så, jag vaknar svintidigt hur sent jag än går och lägger mig. Orolig i kroppen, för ljust i sovrummet, för varmt? jag vet inte vad det är.

Idag är det i alla fall långdag i skolan och sen ikväll ska vi på nyöppningen av klubben Lure! Tydligen en ganska så stor klubb enligt Carro så ska bli superkul med lite nytt. Jossan promotar så självfalletvis går vi dit tillsammans med henne!! Vår duktiga skruttt, snart får hon köpa skor till alla tjejerna....... hehehe.

Vad gör man nu då? Försöker somna om, inväntar mys eller hasar sig ner till soffan och käkar frulle? Vi får se. 

image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0