INGROSSO

Dagens art lektion är avslutad, idag var den faktiskt ganska rolig vi fick rita prickar!! Låter knäppt men va helt okej på kulhetsfronten (eget ord, godkänt av Mart).....

Nu är Lovis och jag hemma, vi har precis druckit varsin kopp kaffe. Ikväll firar vi att vi är lediga ända fram tills nästa onsdag, så det första jag gjorde när jag kom hem var att ställa in Coronan i kylen!!! Älskar att amerikanerna har massa konstiga högtider så vi får vara lediga. Greystone och Ingrossos spelning står på kvällens schema, fy satan va skoj vi ska ha!!!

Kommentarer
Postat av: Jamie

Inte alls avundsjuk. Nej nej. O inte på att du är så jäkla snygg heller. eller att du bor i LA.. Måste. Sluta. Läsa. Din. Blogg..... AAAH! Puss/ Jamie

2012-05-29 @ 21:53:49
URL: http://www.finest.se/jamies
Postat av: A1

Hahaha va rolig du är Jamie! du verkar inte heller ha det speciellt trist ;) drar iväg ett sms till dig när jag kommit hem så får vi slå våra kloka ihop över en flarra vin eller 2! puss

2012-05-30 @ 03:05:55
URL: http://amforsell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0