GODMORGON

Det är konstigt va olika man kan känna över att vakna tidigt. Vissa mornar vill jag bara dra täcket över huvudet och försvinna, medans andra känns urmysiga. Idag har jag en mysmorgon, vaknade som vanligt tidigt men utan någon ågren. Tänker ligga kvar under täcket och inte göra någonting bara för att jag kan och sen när mina fina vänner vaknar kan vi äta en mys-frukost ihop - jag längtar. Jag har en såndär riktigt skön känsla i kroppen.

Dock tror jag ingen hade velat vakna upp bredvid mig, då jag såg ut som ett troll i håret idag. Jag sover nästan alltid med musik i öronen och detta medför vissa mornar lite trassel. Som idag då jag vaknar och upptäcker att ena hörluren slagit knut med mitt hår. Det tog utan att överdriva nästan 10 minuter att få ut den knuten. Hur lyckas jag?
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0