ARMY

Försökte göra ett inlägg med det här nya Remby, men min dator ville inte samarbeta. Som tur var ville jag ändå inte berätta nått viktigt, bara lite allmänt strunt. Typ som att jag och Lovis spenderat hela dagen nere på stan och att jag precis ätit Natasjas asgoda Carbonara!

Hade lite lycko-dag idag, hittade nämligen min store-credit från Crossroads och med det menas att jag sålt kläder och fått pengarna innestående hos butiken så jag kan gå dit och handla utan att betala.. yesbox asbra grej. Så i vintras sålde jag lite kläder som jag inte längre ville ha och idag köpte jag mig en assnygg Army jacka! Den amerikanska second hand shoppingen är en favorit långt in i själen, min nya jacka är av märket Banana republic och jag betalade endast 8 dollar för den då jag hade lite pengar innestående. Totalt kostade den 18 dollar och jag betalade 8 av dom 18, känns rätt asbra för en ny favorit. 

Ni vet att jag ibland skriver att jag är helt ointresserad av fashion, det stämmer. Jag har inte tålamodet till att sitta och göra egna outfits eller bläddra igenom svindyra modetidningar. Men jag älskar kläder, skor, smycken, men jag tycker att allt runt omkring är brutalt ointressant. Haha, förstår ni vad jag menar? Jag har noll koll på alla stora catwalks modeller, nya designers osv. Men rådiggar att unna mig själv allt fint jag hittar, jag är duktig på att köpa skor för mina sista slantar och sen leva på ingenting sista veckan innan löning. Därför känns det otroligt bra att komma hem och börja jobba igen, tjäna lite pengar och bara kunna unna mig precis vad jag vill. Känns inte som att det är lägligt att göra det just nu. Aaaja, oklart inlägg. Hur som hitta iaf en snygg jacka och jag är nöjd och jag längtar efter min första lön.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ha en fin dag! :D

2012-05-30 @ 14:31:10
URL: http://byfia.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0