VÄNNER

Vill börja med att tacka alla mina vänner för igår! Mycket trevlig kväll enligt min mening, mer sånt! Kvällen startade hos oss med BBQ, öl och shots. Sedan klämde vi ihop oss i en taxi och begav oss ner till Mainstreet där vi mötte upp de andra brudarna och härjade loss på en irländsk pub. Ems och jag drog sedan vidare på efterfest, dit även Jossan och Erik anslöt senare under natten. Grabbarna vi hamna hos hade 2 jättepudlar... hmm. inte direkt mitt första val av hundras, men dom va gulliga Frank och George! hehehe. Måste även inflika att jag klev ut nöjd från toaletten hemma hos denna herre, då jag fann en hemma snickrad tavla med 2 biljetter från Woodstock -69 på väggen!! GALET GRYMT. Hem kom vi iallafall vid 4-5 snåret och slängde oss i säng.

Vaknade med en mindre skön kropp, trött och seg. Har fortfarande inte rört mig utanför längenhetens väggar trots Marinans 25 gradiga värme och strålande sol utanför fönstret.. Dåligt av mig. Nu pillar vi i alla fall ihop lite käk och sen ikväll ska vi möta upp Mackan och Philip med vänner och käka på Cheescake factory, ska unna mig en riktig härlig BIFF. åhhhhhh grillat köttt.... mmmmmmm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0