TRIX

Idag är det en fixar dag! Ska sätta mig och trixa ihop min artläxa om en liten stund, sen ska jag förbi nagelsalongen och fixa naglarna, efter det förbi Staples och skriva ut min Illustrator läxa och sen ska jag busa till det lite med mitt hår!

Ska fota lite så ni får se dagen i bilder, är så mycket roligare med bilder än med text. Vet själv hur man oftast bara skrollar ner för texten och stannar vid bilderna.. Problemet är ju mer att man inte naturligt stannar upp tar kort på saker, men ska väl försöka bli bättre. Bara för att göra det lite roligare, saker som är vardag för mig är ju förmodligen inte vardag för er. Såå jaa, lite mer bilder ska det bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0