PRINSEN AV EGYPTEN

Jaa i inlägget nedan hittar ni lite bilder från dagen, finns även på min instagram: amforsell. Hur som, dagen var grym! VARM som satan men en av de bästa tillfällerna hittills! Vi red på jättesnälla hästar och mitt uppe i bergen, riktigt häftig känsla! Utsikten går inte att beskriva med ord, det var mer än vackert! Och att ha upplevt allt detta på en hästrygg gjorde faktikst saken mycket bättre. Men jag står fast vid att hästar inte riktigt är min grej, dom luktar illa och är lite läskiga så jag fortsätter nog med bil och cykel transport. Men som sagt häftigt var det!! Lär ju dock knappt kunna gå imorgon då stjärtbenen fan är svullna och gör sviiin ont, kanon då man har långdag i skolan med massa skiss och data pill!

Nu ska jag slänga på Prinsen av Egypten, Ems hittade hela filmen på youtube så vi ska nostalgitrippa lite innan det är dags att hoppa sig i säng! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0