LEDIG DAG

Dagen har bestått av plugg och mat typ... Känns som jag haft nått och tuggat på eller lagar nått hela dagen. Tur att jag delar mitt matintresse med dom jag umgås med! Haha.

Imorse fick mormor vara med över Skype när jag fixa ihop en egen müsli samtidigt som jag åt frukost, ett tag senare va det dags för Lovis och mig att käka lunch och som de två pensionärerna vi är så slängde vi ihop en liten smörgåstårta som Robban sen fick sitta och se när jag glufsa i mig via Skype. Och såklart bollades all mat vidare till Barre via mms! Hahaha. Konstigt beteende. Och nu tryckte jag nyss i mig melon.......

Jag kommer komma hem fyllig till sommaren! Mat och jag går bra ihop, vi tycker om varandra........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0