YESTERDAY

Gårdagen blev riktigt lyckad! Middag med fina LA-familjen, utgång på Hyde och sen efterpärla hos tjejerna!

Imorse vakna jag på golvet, kika upp och hade typ 10 pers runt om mig! Tok packat inne i sovrummet, högst oklart varför alla skulle packa in sig där när vardagsrummet stod tomt?

Denna sega dag har spenderats i solen, har bubblat med min fav och plaskat runt med tjejerna i poolen. Lagom ansträngande dag helt enkelt! Nu är vi i alla fall hemma. När vi klev in innanför dörren kastade vi oss över resterna från smörgåstårtan, den smaka otroligt gott! Förmodligen ännu godare idag då vi inte hade ätit på 23 timmar... Himmelsk upplevelse!

Nu ska jag sätta mig och rita lite på mitt final och senare vankas det film och hårfärgning på snaxx! :)) myskväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0