TÄNK OM JAG ÅNGRAR MIG OCH SEN ÅNGRAR MIG IGEN

Har glömt att skriva att vi har finbesök på Loftet. Bröderna Kapetz från götet har erövrat vardagsrumsgolvet i några nätter innan dom sedan drar ut på road trip genom hela USA. Ballt. Ikväll är grabbarna och Natasja inne i Hollywood, Saddle ranch var kvällens mål. Så ikväll blir det förmodligen tjur-ridning och en massa öl för deras del!

För mig, ems och lovis blir det dock lungt ikväll. Har tidig lektion imorgon och 2 final redovisningar står på schemat, klagar iofs inte. Ska bli skönt att få allt gjort! Vi ligger istället nedbäddade med varsin dator i knät, njuter lite extra då det luktar man i hela lägenheten och pillar på det sista plugget. Har bara 1 final kvar att göra klart sen är jag helt finito i skolan, så brutalt skön känsla!

Min fina vän Lars får göra mig sällskap i lurarna ikväll, han lyckas alltid få mig på bra humör så kan passa bra när det vankas plugg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0