SÖNDAGSMYS

Har spenderat heeeela dagen med Ems. Folk undrar ofta hur vi två inte tröttnar på varandra men, jaaa... det blir väl så liksom. Vi sitter ihop, my bff liksom. Hon började med att panik ringa som värsta psyket imorse ända fram tills att jag vakna (12.30).... Vi gjorde oss klara och tog mammas brumbrum ner till stan. Mötte upp Ånis och Ciric för en längre lunch/fika med massa babbel, myssöndag. När herrarna drog sig hemåt slog vi oss ner med lite andra vänner och förlängde fikan ytterligare. Framåt kvällen åkte vi hem till Gaba och tugga i oss en mycket smarrig middag och kollade England-Italien. Sicken match?! wow, älskar när det blir straffar. Kan det bli mer spännande än så?! Och enligt mig vann helt rätt lag, Italien var snäppet vassare hela matchen. 

Nu kom jag precis hem, dega ner mig i sängen och väntar egentligen på att få vakna. Imorgon pallrar jag mig upp till vår fina huvudstad och hänga med mina favvisar! myyyysigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0