LAST NIGHT OUT WITH THE GIRLS

Kom hem vid 6 tiden efter en heldag i skolan samt stöd-shopping med Emi. Tugga i mig lite spagetti och ketchup och bubbla med en superglad Barre och en lagom glad Pelle.. Tror jag pajja deras bromance för natten, men jag fick ett smil på läpparna iaf så då får va.

Sen tog tjejerna och jag hojjarna bort till Abbot och käka lite goa desserter, drack öl och snacka skit i någon timme. Detta var vår sista kväll ihop. Sista kvällen då det bara är vi på Loftet och sista stunden då vi är själva innan vi får en massa besök och åker hem.. Känns helt brutalt konstigt.. Det känns sjukt att det snart är slut, klump i magen känsla.

Nu ska vi mysa en sväng framför tvn och bara njuta av varandras sällskap. Usch va jag kommer sakna det här...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0