DONE

Fy fan va bra jag är. Kamma hem ett A i min skiss kurs, känns grymt skönt. Krigsveteranen som jag haft som lärare i den kursen var helt klart min favorit lärare den här terminen, asbra på alla sätt och vis! Så det här betyget tackar vi för. Han var även sådär nedrans bra så han strök allt som hade med final och göra, inga fler lektioner så idag kan jag säga att 1 av mina 4 kurser är avklarad! Känns underbart.

Efter lektionen satt jag kvar och jobba på mina andra projekt. Fick klart mitt Illustrator projekt och allt material till mitt art projekt är klart så nu ska det bara snickras ihop imorgon. Snart snart snart är jag klar med plugget!! Häftig känsla.

Nu har jag precis klämt i mig en 3 dollars måltid, fattigt men gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0