12.06.23

Kvällen igår var nedrans trevlig, lagom fart och mysigt folk. Tack allihopa! Natten avslutades med långt babbel med Sassa i hennes nedsläckta lägenhet. Vi bubbla på tills vi båda somna i varsitt hörn, älskade fina Sassi. 

Vaknade imorse och mådde oförskämt bra, plockades upp av mor och åkte hem för att inleda dagen med middag tillsammans med mina älskade pensionärer! Mormor, farmor och mormors syrra hänka, morfar stackarn är förkyld och låter något liknade Bengt Magnusson (typ mörkaste rösten) så honom lämna vi hemma. Nu däremot ska jag snart skjutsa hem mina fina och sen styra upp kvällen. Det är fotboll ikväll och matchen får ju inte missas, får se vart jag hamnar. Just nu känns öl rätt avlägset, meeeeeeen - det är ju gott..

Så fort jag får en stund över eller att appen börjar funka igen ska jag ta och lägga in lite bilder, har en hel hög fina pic's att bjuda på! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0