TUTTEN ÖWALLS FÖDELSEDAG

Har haft en kanon dag! Jobbet flöt på fint och alla i Bossa är supersnälla och jättehjälpsamma när alla mina frågetecken dyker upp. Bra Bossa-anda helt enkelt. Efter jobbet åkte jag hem och jess och jag tugga i oss en finare gormémiddag bestående av korv och sallad. Smarrigt värre må jag säga. Sen började vår lilla överraskning för fina fina Louise som idag basta 21. Min alldesles egna fina Miss T! Vi mötte upp henne i Slussen och bjussa på picknick vid vattnet och sen avrundades kvällen med en öl på Kvarnen tillsammans med hennes kära bror.

Så återigen, grattis min finaste tutte på födelsedagen jag älskar dig!


Kommentarer
Postat av: The T

Återigen, ni är bäst <3

Svar: du är värd allt älskling!
Amanda Forsell

2012-07-06 @ 00:19:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0