HELGEN

Jag har haft en riktigt bra helg! I fredags var vi och smyglyssna på Kent i gästhamnen och flängde sen förbi Le Grand en snabbis. Kvällen i sig blev rätt lugn men mysig. Lördagen blev istället mer festlig. B och jag sov ut innan vi åkte ut till mormor och morfar för en fika. Sen var det dags för det stora ögonblicket då herrn fick smaka på sin första eskilstuna-kebab! Och jag tror faktiskt han gillade den riktigt mycket, han ville bara inte erkänna att den va bättre än huvudstadens kebbe. Efter det tog vi tåget hem och mötte upp lite vänner hemma hos Ollie och Fia. Tutten var också med och vi tog oss en egen sväng om under kvällen, 2 timmars välbehövligt babbel senare anslöt jag till de andra igen och vi röva runt fram tills att solen gick upp. Och idag... Idag har det varit lugnt. Vi vakna sent, åt och somna om i soffan. Perfekt häng. Framåt eftermiddagen åkte vi hem till B:s faster då hans kusin fyllde år, vilket innebar smarrig mat och glada ansikten! Nu ligger jag nerbäddad i soffan, funderar stark på att sova här bara för att jag inte orkar resa mig upp och lägga mig i sängen! Jobb imorgon, är ruskigt peppad på denna vecka! Nu händer det grejer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0