FRÅN SÖNDAG TILLS IDAG

Kort resumé på senaste dagarna.

I söndags packade jag ihop min urtunga canonväska och bila upp med Jessica till Stockholm, sov hos Johanna och i måndags började allvaret igen. 8.00 klev jag in på 3s huvudkontor, precis som jag gjort 2 år tidigare. Dock inte lika vilsen den här gången utan istället rätt självsäker med massa bra känslor i kroppen. Första dagen flöt på bra med många kära återseenden. Tänk va kul det är ändå att man kan sakna att ha en arbetsplats och att hejja på arbetskollegor.

Efter en lång utbildningsdag och med mosigt huvud pallra jag mig hem och myste ner mig i soffan med Jessica, vi slocka som två pensionärer vid 10 utan att skämmas. Tisdagen gick även den bra och både jag och min coach konstatera på direkten när vi började ta samtal att jag inte behöver gå klart utbildningen, så istället satte jag mig på slingan direkt och började ta samtal. Kändes inte ens som att jag varit ifrån jobbet, lite knakig på systemen men det flöt ändå på bra.

Efter jobbet åkte jag och babe och tog årets första dopp, iskallt men nu är det gjort! Sen bjussades jag på finmiddag och sådär skönt slappthäng. Vaknade imorse med tunga ögonlock men pallra mig till jobbet och hoppa in i mitt ny/gamla team Bossa Nova. Känns toppen. Och nu efter jobbet mötte jag upp Jessica nere på stan, lite grejs inhandlades (vi har ett födelsedagsbarn imorgon) och sen åkte vi hem och satte oss nere vid vattnet och tugga i oss lite sushi i kvällssolen. Jag tror faktiskt båda två är lika sålda på den här staden.. Den är underbar! Världens finaste huvudstad. Nu väntas det mys i soffan och jordgubbar framför nån slö film. Perfekt.




Kommentarer
Postat av: lovis

åh. vad mysigt de låter! vill också!!

Svar: komsi komsi älskling, vi väntar på dig!
Amanda Forsell

2012-07-04 @ 23:26:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0