EN REGNIG SÖNDAGSMORGON

Gårdagen va supermysig, på eftermiddagen mötte jag upp Carro och Emma och tog en glass vid medis. Kändes så bra att träffa dom igen, vi har ju nästintill suttit ihop senaste halvåret så nu känns det jätteskumt att inte ha sett dom typ 3 veckor. Som tur är så dröjer det inte länge tills nästa gång. På fredag är hela gänget samlat igen, Natasja kommer upp från götet och Ems och Lovis från tuna!! En galet bra kombo samlade i Stockholm, kan inte bli bättre! 

Efter varsin glass, typ 10 st fyrklövrar och 2 timmars babbel så skildes vi åt. Jag åkte hem och fick fin fint sällskap till middagen, hamnade senare på ett födelsedagsfirande i Gudö. Blev dock en snabbvisit men myggorna hann tugga i sig mina ben ändå.. Satan vad det kliar! panik. Imorse var det tunga ögonlock, det tog säker 20 snoozningar innan vi drog oss upp. När jag väl kom hem så plocka jag iordning i lägenhet och trixa ihop lite frulle. Nu väntar deg i soffan framför någon halv-dålig rulle innan Jessica kommer hem! Ikväll blir det mys, middag och Solsidan premiär tillsammans med min fina sambo. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0