WEEKEND ENDED

Just nu kan jag inte sluta le. Sitter med ett fett jävla smile på läpparna, har två nya älsklingar påväg hem till mig! Hur ofta lyckas man pricka in 2 par Jeffery på samma dag?! Jag är iallafall lyckligast i världen och äter hellre omelett i 2 månader än att skickar tillbaka något av paren. Och jaa mammsen jag har råd.

Just i detta nu ligger jag nerbäddad i sängen ska snart släcka ner för att sedan hoppa/släpa mig upp vid 6 imorgon bitti. Det nalkas jobb och häng med gänget på Uniflexkontoret, trivs riktigt bra. Grabbarna tjivas och vi slurpar kaffe hela dagarna! Känns skönt att komma till jobbet och vara helt utvilad efter helgen. Måndagar brukar i annat fall vara den tyngsta dagen på veckan. Men efter en suuuperlugn helg så är jag faktiskt riktigt peppad!

Ny vecka, uppstigning om 5½ timme, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0