URSÄKTER OCH INFO

Då jag är hemma och spenderar så mycket tid jag bara kan med mina nära och kära så antar jag att ni förstått att bloggen ligger på is. Har nästan lite dåligt samvete att jag inte skriver, men kan i alla fall informera om att det inte händer något speciellt i Eskilstuna och i mitt liv just nu. Jag umgås med min familj, mina vänner och min pojkvän dagarna i ända och vissa dagar finner man mig på Brasseriet. Mer än så är det nog inte, eller joo.. Jag strövar omkring på stan typ varje dag om jag inte ligger nerbäddad i soffan med hosta.

Idag blir det i alla fall lite fläng i flickan, jag ska möta upp mannen min för en lunch och sen vidare hem till Brandells på middag och sedan in till Sassa för ett bättre häng med mina fina brudar! Och såklar hittar ni mig inatt på Brasseriet, förmodligen mittimellan Key och nedervåningens toalett!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0