RAIN

Ligger nerbäddad i soffan och kollar på "föräldrafällan" lagom tidsfördriv denna regniga dag. Uruselt väder må jag säga, fy va tråkigt allt blir när det regnar. Kollade Iphones väderapp och konstaterade att det är strålande sol och 20-25 grader varm hemma i LA. Känns bra att veta vad som väntar en när man väl kommer hem. Idag blir det en såndär kurreringsdag då min förkylning inte verkar vilja släppa. Hostade sönder hela nyårsafton och lika så gårdagen. Ska försöka få med mig Adam till mormor så vi får i oss lite lunch, sen får vi se vad dagen bjuder på.

Igår var jag föresten på bio med min man, lite spontant sådär. Simon och ekarna var det som erbjöds och kan faktiskt ärligt säga att jag tyckte den var bra, den var inte som alla andra svenska filmer. Så - tummen upp på den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0