FAVORIT

Hade en grym helg i huvudstaden tillsammans med några riktigt underbara vänner!

Jag inledde helgen i fredags med att käka en sjukligt god sushi på Bauer, sedan vidare för goda drinkar på Ljuggrens för att sedan avsluta kvällen med dans på Collage. Snubblade in hos Felicia vid 5 tiden och kröp ner i hennes underbara soffa, fick till och med sällis av Fillan själv trots att hon hade sängen med pojkvän som alternativ. Måste alltså ge mig ett ypperligt betyg som sängpartner! 

Lördagen spenderades tillsammans med Lovis, Evelina och Lollo nere på stan. Och därifrån tog jag och Lollo oss hem till henne där vi lagade vår egna rätt. Vår pasta är en av de godaste pastarätter jag vet och när vi äter den tillsammans kan jag inte låta bli att säga att den faktiskt blir ännu godare!! Vi bestämde oss för en lugn kväll... Gick bra ända fram tills att Gladiatorerna var slut. Då kunde vi inte hålla oss längre. Vi fixa iordning och drog ut. Första stoppet var Chill där ett flertal öl slank ner och efter det mötte vi upp 2 söderbönor på Debaser i Slussen. Våra två södergrabbar fick oss att känna oss värdelösa på dansgolvet men kvällen var ändå riktigt lyckad. Spontan och efterlängtad! Vi slutade upp hemma hos Lollo vid 4 tiden och jag somna lika fort som jag la mig ner. 

Vaknade upp trött och sliten söndag morgon av att klockan ringde. Bio med Christoffer och Joel var planerad. Ingen blev gladare än jag när jag fick sms under lördagen av C där han frågar om jag vill med på LEJONKUNGEN i 3D!! Åhh var verkligen perfekta söndagshänget. 

Nu är jag hemma i Eskilstuna och har idag umgåtts med mormor och morfar. Hann även med Robban en snabbis. Imorgon vankas jobb och lite ensamtid med pojkvännen, båda delarna kan behövas. Så nu måste jag sova sova sova sova... god natt. meeeeeeeeeeeeeeeen:

Något som är säkert, är att jag vet vart jag vill när jag väl kommer hem från Los Angeles. Jag ska tillbaka till Stockholm, vår kära huvudstad och jag har fler sidor i min biografi att skapa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0